Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Μακεδονίτισσας

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Μακεδονίτισσας
Άγιοι του Θεού πρεσβεύετε υπέρ ημών !

Παρασκευή 10 Ιουλίου 2009

Ύμνος εις την Ελεούσα Θεοτόκον

.

Μυροβλύτισσα Παρθένε, Παναγιά μου στοργική,

Μῆτερ τοῦ Θεοῦ τοῦ Λόγου, τοῦ Ἰησοῦ τοῦ Λυτρωτῆ.


Μάνα ἀληθινὴ σὲ ἔχω καὶ σὲ σένανε προστρέχω,

ὦ γλυκειά μου Παναγία, τῶν πιστῶν ἡ σωτηρία.


Ἐλεεῖς καὶ προστατεύεις κάθε τέκνο σου πιστό,

τὸ σκεπάζεις, τὸ φυλάττεις ἀπ᾿ τὸν ὕπουλο ἐχθρό.


Στὴν εἰκόνα σου προστρέχω, Παναγιά μου καὶ κοιτῶ,

πλημμυρίζω ἀπὸ δέος καὶ ἐσὲ παρακαλῶ.


Μάνα ἀληθινὴ σὲ ἔχω καὶ σὲ σένανε προστρέχω,

ὦ γλυκειά μου Παναγία, τῶν πιστῶν ἡ Σωτήρια.


Ποῦ νομίζετε ὅτι ἐλπίζω ὁ ταλαίπωρος ἐγώ,

στὴν γλυκειὰ τὴν Παναγία, πού ῾χει γιό της τὸν Χριστό.


Σὲ παρακαλοῦμε πάντες, γλυκυτάτη Παναγιά,

χαριζέ μας τὴν εἰρήνη καὶ ψυχῆς παρηγοριά.


Ὦ ἀγάπη τῆς ψυχῆς μου, ὦ ἐλπίδα μας γλυκειά,

ὦ φιλόστοργη Μαρία, σὺ ἐλέησον ἡμᾶς.


Μάνα ἀληθινὴ σὲ ἔχω καὶ σὲ σένανε προστρέχω,

ὦ γλυκειά μου Παναγία, τῶν πιστῶν ἡ σωτηρία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου