Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Μακεδονίτισσας

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Μακεδονίτισσας
Άγιοι του Θεού πρεσβεύετε υπέρ ημών !

Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2009

Προσευχή

.

"Από πού ν’ αρχίσω να θρηνώ τις πράξεις της άθλιας ζωής μου ; . . .
Έχασα το πρωτόκτιστο κάλλος και την ευπρέπειά μου.
Ο νους μου τραυματίστηκε, το σώμα ασθένησε .
Νοσεί το πνεύμα, ο λόγος έχασε τη δύναμή του, ο βίος νεκρώθηκε.
Προσπίπτω σ’ Εσένα και αντί για λόγια σου προσφέρω τα δάκρυά μου .
Αμάρτησα όπως κανείς άλλος πάνω στη γη.
Παρασυρμένος από τις ηδονές, μολύνθηκα από τα πάθη , αλίμονο!
.
Από εραστής της σοφίας , κατάντησα εραστής γηΐνων ηδονών,
και ξένος από Εσένα Το Θεό.
Ελέησέ με Κύριε, Θεέ και Σωτήρα μου .
Χάρισέ μου πνευματική εγρήγορση,
ώστε να επιστρέψω σ’ Εσένα με μετάνοια ,
και να φωνάξω με δάκρυα :
Αμάρτησα Κύριε, δεν ακολούθησα τις εντολές Σου .
Mην απαιτήσεις από μένα άξιους καρπούς μετανοίας,
διότι μ’ εγκατέλειψε η δύναμή μου.
Χάρισέ μου τη συντριβή της καρδιάς ,
και ταπείνωσε τη σκέψη μου ,
γιατί μόνο αυτό μπορώ να Σου προσφέρω σαν θυσία πνευματική. "
.
( Ελεύθερη απόδοση στοίχων από το Μεγάλο Κανόνα )
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου